Betalningsalternativ

Instruktioner lämpliga för nybörjare

Websupport erbjuder dig flera betalningsalternativ. I den här artikeln förklarar vi vilka alternativ som är tillgängliga för dig och vilken typ av betalning som vi rekommenderar.


Betalning via bankgiro

Du kan välja att betala din faktura via bankgiro. En bankgiro betalning kommer oss tillhanda inom 2-3 arbetsdagar.

Bankgiro till Websupport: 5343-2795

Se till att du anger OCR-nummer i samband med att du gör din betalning. Utan OCR-nummer så kommer vi inte att kunna läsa in din betalning mot rätt faktura.

Ska du betala din faktura från utlandet? En utlandsbetalning kommer oss tillhanda inom 5 arbetsdagar.

Våra IBAN och SWIFT uppgifter är följande:

BIC/SWIFT: DABASESX
IBAN: SE04 1200 0000 0130 7010 9497

Betalning via kort

Detta alternativ är det snabbaste sättet att betala din faktura då din betalning kommer oss direkt tillhanda.

Med ett vanligt kredit- eller betalkort kan du antingen ställa in automatisk betalning av dina fakturor eller göra en engångsbetalning. Fördelen med att ställa in automatisk betalning är att din betalning dras automatisk vid nästa faktura. Detta sparar dig tid samt att du slipper skapa återkommande betalningar via din bank.

Du kan betala din faktura med kort genom att logga in till Kontrollpanelen », gå sedan till din Fakturaöversikt och klicka ”Betala” till höger om den faktura som du önskar att betala.

Betalning via swish

Du kan välja att betala din faktura med swish, på så vis kommer din betalning oss direkt tillhanda.

Du kan betala din faktura med swish genom att logga in till Kontrollpanelen », gå sedan till din Fakturaöversikt och klicka ”Betala” till höger om den faktura som du önskar att betala. Istället för att ange ett nytt kort så klickar du på ”Betala summa” så kommer du att skickas vidare till en sida där du kan ange ditt telefonnummer för att kunna genomföra din transaktion via swish.

Updated on 21. december 2021

Was this article helpful?

Related Articles