Vi använder tre metoder för att verifiera dig som kund: verifiering via e-post, telefonnummer eller genom att logga in på kontrollpanelen. Därför är det nödvändigt att hålla all din data och kundinformation uppdaterad. I den här guiden kommer du att lära dig hur du redigerar kontakt- och faktureringsinformation, samt vad du ska göra om du inte har tillgång till kontaktinformationen.
Telefonnummer / E-post
1. Logga in på din kontrollpanel (admin.websupport.se)
2. Klicka på ditt kontonamn längst upp till höger
3. Välj ”Personliga inställningar”
4. Ändra önskade uppgifter
Du kan endast ange ett telefonnummer. Vi tillåter dock flera e-postadresser som du separerar genom att lägga till ett kommatecken mellan varje adress i e-postfältet. Vi rekommenderar att du ställer in minst två e-postadresser där du kontrollerar minst en regelbundet. Den andra fungerar då som en backup om den andra adressen skulle strula av någon anledning.
Inställningar för faktureringsinformation
1. Logga in på din kontrollpanel (admin.websupport.se)
2. Klicka på ditt kontonamn längst upp till höger
3. Välj faktureringsprofil
4. Här kan du skapa nya profiler, alternativt ändra befintliga