1. Home
  2. Kom igång
  3. Håll din data uppdaterad
  1. Home
  2. Användbara guider
  3. Håll din data uppdaterad

Håll din data uppdaterad

Instruktioner lämpliga för nybörjare

Vi använder tre metoder för att verifiera dig som kund: verifiering via e-post, telefonnummer eller genom att logga in på kontrollpanelen. Därför är det nödvändigt att hålla all din data och kundinformation uppdaterad. I den här guiden kommer du att lära dig hur du redigerar kontakt- och faktureringsinformation, samt vad du ska göra om du inte har tillgång till kontaktinformationen.


Telefonnummer / E-post

1. Logga in på din kontrollpanel (admin.websupport.se)
2. Klicka på ditt kontonamn längst upp till höger
3. Välj ”Kontoinställningar”
4. Ändra önskade uppgifter

Du kan endast ange ett telefonnummer. Vi tillåter dock flera e-postadresser som du separerar genom att lägga till ett kommatecken mellan varje adress i e-postfältet. Vi rekommenderar att du ställer in minst två e-postadresser där du kontrollerar minst en regelbundet. Den andra fungerar då som en backup om den andra adressen skulle strula av någon anledning.

Vill du ändra användarnamn kan du skicka in ett mail från någon av adresserna du angivit i fältet ”E-post” till support@websupport.se med det önskemålet.

Inställningar för faktureringsinformation

1. Logga in på din kontrollpanel (admin.websupport.se)
2. Klicka på ditt kontonamn längst upp till höger
3. Välj ”Betalningsprofil”
4. Här kan du skapa nya profiler, alternativt ändra befintliga
5. Notera att om du har en obetald faktura när du ändrar faktureringsuppgifter kommer den befintliga fakturan att strykas, och en ny faktura kommer att skickas ut med de uppdaterade uppgifterna (Med ett nytt OCR-nummer)

Updated on 6. november 2024
Was this article helpful?

Related Articles