Om du av misstag flyttar eller tar bort innehållet i din e-postinkorg kan du enkelt återställa det. Vi säkerhetskopierar e-postkorgar varje dag och behåller säkerhetskopior i fyra dagar.
Återställningen kan ta några få minuter men beroende på storleken på brevlådan kan det ta upp till flera timmar innan meddelanden har återskapats. Eftersom den återställer allt innehåll, alla meddelanden och till och med kataloger.
Så återställer du din e-post
1. Logga in i Kontrollpanelen »
2. Under dina tjänster letar du efter din domän och klickar på den.
3. Välj alternativet E-post > Återställ.
4. Välj ”Återställ säkerhetskopia”
5. Här hittar du en lista över de backuppunkter som finns.
Ange en återställning
Börja med att välja vilken domän eller subdomän det gäller genom att klicka i fältet ”Subdomän”
Efter du klickat ”Fortsätt” väljer du vilken adress du vill återställa.
I nästa steg väljer du vilket datum du vill återställa från.
När du slutför dessa steg kan du se återställningens status under ”E-post >Återställ”. Där ser du om återställningen fortfarande pågår eller om den är slutförd.